- Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler
-
Akbaş, B. & Temiz, G. (2014). “60-66 Aylık Çocukların Empati Beceri Düzeylerinin Anne Empati Beceri Düzeyi Açısından İncelenmesi”. Trakya Üniversitesi 9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 16-18 Ekim 2014. Bildiri Özeti Kitabı, Edirne.
-
Temiz, G. & Akbaş, B. (2015). “The Examination of Empathy Levels of the Mothers Having Children of Ages 5-6 Who Continue the Preschool Education in Terms of Certain Variables”. International Conference on the Changing World and Social Research I, 45, Vienna
-
Akbaş, B. & Günindi, Y. (2015). “Anadolu’da Doğal Malzemeyle Oynanan Geleneksel Çocuk Oyunlarının Fiziksel ve Sosyal-Duygusal Gelişime Katkısı”, Hacettepe Üniversitesi, 4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2-5 Eylül 2015. Bildiri Özeti Kitabı, Ankara.
-
Akbaba, G., Mercan, M. & Akbaş, B. (2017). "Çocuk Gelişimi Lisans Ve Ön Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Ve Empati Becerilerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi" Interational Congress of Eurasian Social Sciences, 6-8 Nisan 2017, Alanya.
-
Temiz, G. & Akbaş, B. (2017). Hz. Mevlana’nın Mesnevi Adlı Eserinden Yararlanılarak Olusturulmus Çocuk Hikâye Kitaplarının Dıs ve Iç Yapısal Olarak Incelenmesi. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3481109)
-
Akbaş, B. (2017). Anadolu’da Bulunan Geleneksel Çocuk Oyunlarında Değer Aktarımı. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3481117)
-
Akbaş, B., Sezer, H.N. & Gül Kazancı, M. (2017). Türkiye'deki "Sosyal Uyum" Araştırmalarının İçerik Analizi. IV th International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3481041)
-
Temiz, G. & Akbaş, B. (2017). Duygu Eğitimi Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme ve Sosyal Uyum Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. IV th International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3480889)
-
Akbaş, B. & Günindi, Y. (2017). Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden 60 Ay ve Üzeri Çocukların Sosyal Uyum Becerileri ile Mizaç Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . IV th International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3480720)
-
Günindi, Y. & Akbaş, B. (2018). “Okul Öncesi Eğitim Alanında Yapılan Çalışmalarda “Cinsel Gelişim, Cinsel Eğitim ve Cinsel İstismar” Konulu İçeriklerin Analizi”, 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi(ICES-UEBK 2018), Bildiri Özeti Kitapçığı, ISBN: 978-605-318-835-3, 18-22 Nisan 2018, Antalya.
- Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler
-
Akbaş, B. & Günindi, Y. (2014). “Değerler Eğitimi Kapsamında Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Değer Algılarının İncelenmesi
-
Meran, S., İdrisoğlu, Ö., Akbaş, B. & Akman, B. (2022)Erken Müdahale Programı Yürüten Farklı Kurum ve Kuruluşların COVID-19 Sürecindeki Çalışmalarının İncelenmesi. 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) (Yayın No:7700726)
- Diger Bildiriler